Khamis, 7 April 2016

Mendaftar SEKARANG!!!

Kawan-kawan.

Selamat petang.

Saya ada berita gembira mau disampaikan bah ni.

Kepada kawan-kawan yang berminat untuk JOIN MEMBER ataupun mendaftar sebagai member Shaklee, kamurang bolehlah tekan butang JOIN NOW seperti yang tertera dalam gambar di bawah.


 Daftar SEKARANG

Pastikan kamurang mendaftar ya.  Bukan apa, bila sudah jadi member, kamurang akan dapat dan LAYAK menerima kelebihan-kelebihan yang kami sudah alami sebelum ini.

Sudah tekan? Kalau jumpa ni page, betullah tu tekan-tekan tu. Nanti tekan saja tu perkataan "JOIN NOW" ya.




Okey, Apa-apa tu kelebihan menjadi ahli dalam dunia Shaklee? Ini dia:

Ada 3C yang utama:

1. C- Cash
Maksudnya bila membeli lebih sikit sama ada untuk keluarga ataupun diri sendiri (semestinya), kita layak untuk mendapat BONUS yang dibayar oleh Shaklee sendiri. Sudahlah dapat diskaun masa beli produk, dapat duit tunai pula tu. Bukan bagi tangan ya kawan-kawan, masuk dalam bank supaya selamat.

2. Car
Ops! Shaklee tidak bagi SEBIJI KERETA ya. Tapi Shaklee bagi kita semua PELUANG untuk membeli kereta idaman masing-masing. Kalau kita mau PROTON, belilah Proton. Kalau kita mau TOYOTA, belilah Toyota. 

Aik! Bilang bagi kereta! Hehehehe.. Bukan kereta ba tu sebenarnya, dia bagi CAR BONUS. Maksudnya, bonus cash dia bagi. Jadi terpulanglah kepada kita sendiri, sama ada mau beli kereta atau LUNASKAN bayaran kereta yang kita ada. Bagus kan!

3. Conference
Conference. Apa maksud dia ni? 

Maksudnya, Shaklee MENAJA kita mengikuti lawatan ke mana-mana negara yang telah dijanjikan secara PERCUMA. Percuma ya.

Ops lagi! PERCUMA. Kalau percuma mesti kita fikir, "Oh! mesti yang biasa-biasa saja ni kos dia sebab free kan."  Bukan begitu ya kawan-kawan.  Semuanya FIRST CLASS punya standard. Dari kapal terbang sampai hotel, sampai makanan... Semuanya kelas terbaik yang diberikan. Mau cerita lebih lanjut, jadi member kemudian akan tau tu. Hehehehe.. 

Ini bukan perangkap ya. Ini betul-betul ini.

Jangan dikasi lama! 

Maan no dinondo- kad tulun dot topurak.

Kalau ada pertanyaan, sila ajukan terus kepada saya ya.


Alice Alim
SID: 931581
SMS @ Whatsapp @ Wechat: +6011-1953 6840
Facebook: Alice Rayner

Tiada ulasan:

Catat Ulasan